naar Aalst - Reisverslag uit Peisegem, België van Jacqueline Waal - WaarBenJij.nu naar Aalst - Reisverslag uit Peisegem, België van Jacqueline Waal - WaarBenJij.nu

naar Aalst

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

13 Juli 2014 | België, Peisegem

Ik wil naar huissssss, alles is zeiknat, vanochtend was nog alles nat van gisteren en vandaag begon ik al om 7 uur te fietsen met regen . De hele ochtend al een lading buien over me heen gehad. Ben er helemaal klaar mee. Af en toe is het droog zoals bv in Mechelen. Maar voor de rest niets als regen.

  • 13 Juli 2014 - 20:57

    Mo:

    Arme schat!!
    De vooruitzichten na 21 uur zijn goed, droog iig! De komende dagen blijft het ook droog dus das gunstiger! Houd vol, nog niet opgeven nu, je kunt het!! Ik geloof in je!! Slaap anders voor een keertje in een B&B. Kan alles beetje drogen, incl jezelf..
    Goed de billetjes insmeren, lekker slapen en veel succes morgen, ik duim voor je,

    Dikke knuf x Mo

  • 13 Juli 2014 - 20:57

    Mo:

    Arme schat!!
    De vooruitzichten na 21 uur zijn goed, droog iig! De komende dagen blijft het ook droog dus das gunstiger! Houd vol, nog niet opgeven nu, je kunt het!! Ik geloof in je!! Slaap anders voor een keertje in een B&B. Kan alles beetje drogen, incl jezelf..
    Goed de billetjes insmeren, lekker slapen en veel succes morgen, ik duim voor je,

    Dikke knuf x Mo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 1263
Totaal aantal bezoekers 5204

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Bocholt naar Saint Jean-Pied-de-Port

27 April 2013 - 13 Mei 2013

Thorn naar Troyes

Landen bezocht: