Waarom - Reisverslag uit Bocholt, Duitsland van Jacqueline Waal - WaarBenJij.nu Waarom - Reisverslag uit Bocholt, Duitsland van Jacqueline Waal - WaarBenJij.nu

Waarom

Door: Jacqueline de Waal

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

05 Juli 2014 | Duitsland, Bocholt

Wat doe je als je zelf 3 weken vakantie hebt en je wederhelft niet (en zelfs extra dagen mag werken). Je neemt op het laatste moment de beslissing om te gaan fietsen.
Maar waarheen.....er moet altijd een doel zijn.
De keuze is gemakkelijk. Na een mislukte poging om vorig jaar een deel van de Santiago de Compostela te lopen wordt het nu fietsen.

Aangezien ik zelden of ooit fiets heb ik een nieuw zadel gekocht, een ontzettend mooie fietsbroek (met zeem - how cute) en ja hoor.....BILLEN CREME. Dit moet er voor zorgen dat ik onvoorbereid, last minute, zonder planning de fietstocht kan maken.
Mijn mooie blauwe gazelle fiets staat momenteel bij de fietsenmaker voor een goede beurt, tijd om mijn nieuwe zadel in te fietsen heb ik niet maar ach...daar heb ik dadelijk tijd genoeg voor.
Aangezien ik de volgende 2 weken heel veel tijd met mijn blauwe fietsje doorbreng vind ik eigenlijk dat ik er een naam voor moet verzinnen. Maar wat voor naam ga je aan je fiets geven... ik heb hier over nagedacht en vanaf nu heet mijn fiets....Het Blauwe Besje.

Vanaf zaterdag zal ik jullie op de hoogte gaan brengen van mijn en Het Blauwe Besjes avonturen.

Tot dan.

Liefs,
Jacqueline en Het Blauwe Besje

  • 08 Juli 2014 - 22:22

    Tanja:

    haha die Jaak! Waat goije toch weer doon?? Altijd weer in voor een spannend verhaal. Ik hoorde het al van Suus, kei leuk maar ook spannend weer. We zullen de verhalen weer lezen, je maakt toch altijd weer iets mee :). Succes Meis! Verzorg je bibsje goed, je hebt ze hard nodig deze reis.... Smakkkkk tot snel xxx

  • 13 Juli 2014 - 21:18

    Lydia:

    Hoi Blutsch!

    He toch, het zit je niet mee die eerste dagen met alleen maar regen.
    Niet opgeven! Ondanks dat ik het een ECHTE Jacquelientjes onderneming vind, vind ik het dapper dat je dit in je uppie doet. Ben wel nieuwsgierig hoe het met je billetjes gaat, zijn ze nog heel?
    Rob zit naast me en ik moet je vragen hem niet teleur te stellen, hij was immers de enige die meteen riep, "Jacquelientje kan dat".

    Zet hem op, we denken aan!!

    Groetjes, Rob en Lydia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 5198

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Bocholt naar Saint Jean-Pied-de-Port

27 April 2013 - 13 Mei 2013

Thorn naar Troyes

Landen bezocht: